onsdag 12. november 2008

Patetisk :)

Jaaa, nå har jeg endelig fått en stygg, unødvendig, og patetisk komentar! Jeg har ventet på det faktisk. For det er nemmelig noen der ute som absolutt må si stygge ting om folk, og som absolutt må trakke ned på andre, for at de skal føle seg bedre med seg selv.. På Fashion Night innlegget mitt så er det noen som har skrevet: hore

Det er ALT som står.. Og den personene som har skrevet det er selvfølgelig anonym! Haha. Den personene er ikke modig nok til å stå opp for meningen sin, eller det som blir sakt. Jeg syns hvertfall utrolig synd på denne personen, og alle andre som er make. Som faktisk ikke har noe annet liv, enn å sitte inne hele dagen, og se på blogger, bilder, hjemmesider, eller profiler, og finne noe stygt de kan skrive, for da føler de seg mye bedre.

Men jeg har et tips til dere: Gå å få hjelp :-) :-) :-)

2 kommentarer: