søndag 23. november 2008

Syk

 

Jeg begynner å bli alvorlig syk! Jeg våknet opp i dag med sår på hele lippen min. Oppe og nede. også klarte jeg selvfølgelig å gjespe så da sprakk leppene mine, så du kan bare forestille deg hvordan jeg har det nå. Klarer nesten ikke å åpne munnen uten at det gjør vondt, og jeg sitter å propper på med med en lipsyl 24/7. Så jeg fant da ut at det var best å holde sengen i dag, sånn at jeg kansje har en sjangs å komme meg på skolen i morgen, jeg MÅ på skolen. Jeg har fått så utrolig mye fravær nå siden jeg er så mye syk om vinteren, at jeg har fått varsel om å ikke få stanpunkt karakter i 2 fag! Men de har jeg heldigvis klart å snakke meg unna, men 1 fraværstime til, så er jeg ille ute!

1 kommentar:

  1. Hahahaha , kan ikke dra på skolen pga sår på leppa ?

    SvarSlett