fredag 19. september 2008

HELG:-D

Hei hei :-)

Grådig fin dag i bergen i dag må jeg si.. Helsikken så stygt... Regn hele jævla tiden :-( :-(  Å jeg som faktisk hadde et lite håp om at det hvertfall skulle være opplett i dag, men neida :-/  Værgudene liker ikke meg lengre..

Jaja. idag har vi hvertfall hatt blokkdag i Økonomistyring.. Det vil si en hel dag med regnskap..  Woho =)  Haha, til å begynne med skjønte jeg ikke en dritt av det.. Debetering og Kreditering, noen som vet hva jeg snakker om? Tenkte meg d ;)   Det var hvertfall grusomt forvirrende, men til slutt så skjønte jeg det faktisk veldig godt.. Og etter lunsj hadde vi en prøve i det, og jeg tror jeg klarte meg ganske godt :-D  haha, vi får vente å se, jeg pleier nemmelig alltid å ta feil når det gjelder sånne ting.. Når jeg tror jeg har gjort det bra på en prøve så har jeg gjort det drit dårlig, å når jeg tror jeg har gjort det dårlig på en prøve så visere det seg at jeg faktisk gjorde det ganske bra ;) så der har du den..

Men men.. Igår så var meg å Eline statister i en film, trodde først det var ganske laimt, og useriøst liksom, siden det var gjennom facebook vi fikk tilbud.. men da vi kom der så viste det seg å være litt seriøst hvertfall =P  skikkelig utstyr å masse greier.. Bilder kommer i morgen eller noe ;)

 

Idag skal vi på bursdagsfest til en venninne som vi egentlig ikke har så mye kontakt med lenger, så det blir veldig koselig :-D!! Gleder meg masse... Bildene derfra kommer å sansynligvis i morgen å;) 

 

Håper alle har en dritt fet helg! Det skal hvertfall jeg!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar