onsdag 17. september 2008

Jeg syndet for siste gang

calzone

 

Jeg var nettopp med Mats, og besteme meg for å kjøpe meg en siste nytelse før sunnhetstiden min begynner imorgen=)

Det var utrolig godt, og jeg gruer meg til å bli sunn.. Men det må gjøres=)

 

Mats kom å hentet meg i sted, for han hadde endelig klart å fikset bilen sin;)  Kjempe bra Mats!

Du skjønner det at han har alltid problemer med bilene sine!  Å denne bilen har stått siden Juli.. Syns veldig synd på han, siden ingen av bilene hans fungerer.. Men nå hadde han endelig klart å fikset den, så vi dro på en liten kjøre tur til Arna.. Der spiste han en pommes fritt også kjørte vi for å kjøpe en calzone til meg :-D

 

Mats har en Volvo 740 for de som lurte.. Verdens mest harrye bil ;)  haha..

volvo740

 

Nå ligger jeg i sengen min å hører på musikk å sjekker hva nytt som har skjedd på fjesboken =)

Håper alle har hatt en fin dag, og sover kjempe godt <3 :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for fin kommentar...
    Alltid så koselig å lese...

    Sunnhet er faktisk ikke så vanskelig... Ifjor rett før jul startet jeg på min sunnhetsgreie... ikke noe mer godteri, burs, chips, ja usunne greier i uke dagene, jeg har bare lov fra fredag til lørdag... Og gikk ikke lange tiden før jeg faktisk glemte det i helgene også... Nå spiser jeg sjokolade i helgene og drikker litt brus...
    Skummelt hvor lett det egentlig er... Bare vær hardt mot deg selv i to tre uker først, det er vanskeligst å begynne...

    SvarSlett