søndag 21. september 2008

Helgen

Okei. Jeg er utrolig trist! Jeg finner ikke kameraet! Jeg tok jo masse bilder på fredag da meg å Eline var statister å sånn.. Også skulle jeg ta bilder på fredag, men da fant jeg ikke kameraet :(  Kjempe leit altså..

Anyhow, fredag var spesiell :)  Jeg komenterer ikke mer på den..

 

Lørdag, gjorde jeg ingenting nesten... Var med Mats og Eline <3 Og vi så Varg Veum, "Kvinnen i kjøleskapet". Den var drit godt, jeg gleder meg sinnsykt til neste kommer =)=)   Etter filmen bare kjørte vi litt rundt, og kjørte noen folk til byen. Også kom Bjarte tilbake fra en tur han hadde vært på med en kompis, så da gikk Eline til han. Mens meg å Mats forsatte å kjøre rundt.. Det ble ganske stille sånn rundt halv 2-2. Så da gikk vi hjem og så resten av Ringenes Herre nr 1, for vi hadde begynt å se den tidligere på dagen, men så ble vi avbrutt.. Vi fikk ca 10 min på oss så ringte det noen å skulle bli kjørt. Så da var det ut i gjen å kjøre. det hele endte opp med at vi så resten av filmen til langt på natt, og sovnet ikke før klokken var 5.. Så i dag har jeg vært så utrolig slapp å kjedelig. Har bare sittet i leiligheten til Mats og sett på tv, og spist meg feit =)  Ganske så slapp søndag, men samtidig, hva skal man ellers gjøre på en søndag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar