tirsdag 16. september 2008

Wii :-)



Jeg bare elsker tirsdagene.. One tree hill OG Gossip girl kommer ut da ! :-D I dag stresset jeg skikkelig, siden jeg pleier alltid å laste ned episodene om morningene, siden da er de som regel ferdig når jeg kommer hjem fra skolen, men i dag så ville ikke den dumme pc'en min downloade de i utorrent, men lame limewire i stedenfor.. å det gidder jeg ikke, for jeg liker egentlig ikke limewire så godt til å begynne med, but anyhow. Så prøvde jeg å laste de ned på nytt igjen på skolen, men der skjedde det akkuratt det samme :-( Stakkers meg.. Ingen OTH eller Gg... Men så når jeg kom hjem, da likte universet meg sånn at jeg fikk lastet de ned, og jeg har sittet å kost meg i sengen med begge seriene, sammen med kattepusen min :-) Hun liker å se på av å til. hehe.. Hva syns du om Oth og Gg? Jeg synes de er helt geniale begge to.. Selv om Oth handler mest om livet å sånn, å alle de vanlige problemene vi stumper borti, så er det alikavell kjempe gøy å spennende.. Jeg tror jeg har grenet til de fleste episoder i Oth... Og Gossip girl, der handler det mer om mote, å selvfølgelig livet, men klærene de har på seg er så rå kule at det ikke mulig :-D Selv om jeg ikke passer til stilen i det hele tatt, har jeg en liten hemmelig drøm om å en dag kunne gå sånn, (eller en dag kunne ha rå til å gå sånn:-P) Jeg skal bli rik når jeg blir stor skjønner du ;-) xoxo Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar