mandag 22. september 2008

Gøy tur hjem om kvelden

AFP_Kym_Wrx_002

 

Okei.. Hvorfor har jeg dette bildet her?

Jo det skal jeg si deg... Jeg var hos Mats nettopp, og han skulle kjøre meg hjem i den nydelige volvoen hans. MEN han har ikke lys bak. Så da politiet kom bak oss så fikk vi litt panikk. Først blinket de med lysene for at han skulle slå de på, men det gikk jo ikke, så tok de på sirene =P  jævlig kjekt.. Vi måtte da kjøre inn til siden og snakke med de.. Masse diskusjoner og frem og tilbake om hvorfor han ikke hadde baklys og hva han skulle nå, å blablabla... Normalt politi tøffing sant.. Så siden han selvfølgelig ikke har giddet å betale omregistreringen ennå (!) så måtte de ta skiltene hans.. Så da måtte vi kjøre inn på en nedlagt bensinstasjon mens de følgte etter, for å så parkere slik at de kunne ta skiltene. Første skiltet av, også, fikk de ikke av skiltet bak. Det var veldig morsomt. De stresset i flere minutter, og de fikk det faktisk ikke av. De lagde en avtale med han om at hvis han gikk å betalte omregistreringen og sånn i morgen og kom opp på politistasjonen innen klokken 3 i morgen så skulle de ikke gi skiltene til vegvesenet, så det var litt snilt da=) Siden da slipper han å betale masse penger for å få skiltene ut igjen.. Men jeg må si at de politi folkene var faktisk snille, det kunne ha gått myyye verre hvis det hadde vært noen skikkelige drittsekker, sånn typisk we are the shitt politi.. :) you know..

Men men.. Det var en lærerik opplevelse =P  Jeg vet hvertfall hva jei skal gjøre når jeg får bil å møter politiet. Smiske som FAEN!!  Hahaha.. Tuller

Nå ligger jeg i sengen min å drikke varm kakao å blogger for dere :-)

 

Mats e søt <3 =)n516785777_310155_9675

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar