onsdag 24. september 2008

DSC00688

 

DSC00689

 

DSC00690

 

DSC00691

 

Jeg var på H&M i dag for å se etter gave til Mats, han har bursdag snart ;)  Men så kom jeg over disse søte toppene som var på salg til 50 %!! Ååååh, jeg hadde så utrolig lyst å kjøpe de, men jeg hadde ikke samvittighet til det, siden jeg skulle bruke pengene mine på presang.. Så da ble det ingenting på meg, uten at en topp fra Gina Tricot til 50kr! Det syns jeg at jeg fortjente =) =)

 

DSC00693

 

Denne luen var bare helt adorable. 98kr på H&M gutteavdelingen.. Den hadde jeg hvertfall lyst å kjøpe! Men jeg kunne ikke :(  Stakkers meg, syns faktisk litt synd på meg, siden jeg ikke kan kjøpe ting til meg selv for tiden.. For det første har Mats bursdag snart, og etter på det skal vi til syden, også komme julen.. Og gud vet hvor mye penger jeg bruker da! Gaver til ALLE! Jeg er en sånn person som bare MÅ kjøpe gaver til alle.. Ellers blør hjerte.. Og det er ikke bra.. Men ikke bare det at jeg må kjøpe gaver til alle. Jeg må kjøpe masse gaver til alle.. Ellers får jeg dårlig samvittighet..

Snart er det høstferie, noe som jeg gleder meg helt grusomt til :-D :-D!!

Håper alle har hatt en fin dag, og sover kjempe godt<3 :-)  Heidåå <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar