fredag 10. oktober 2008

Bobb

 

bobb

Ja, Monica har altså fått seg bobb =)  Hehe.. Var så lei de pistrete tuppene mine, å nå når jeg alikavell har tatt av extensionsene så var d vell egentlig ikke sååå stor forskjell fra en bobb, så jeg bestemte meg for å gå til frisøren og få en liten frisyre..

Haha.. jeg har aldri vært så nervøs i hele mitt liv, som jeg var når jeg satt i frisørstolen! Herregud så nervepirrende.. Det er faktisk håret mitt der er snakk om! Håret er hellig!  Uansett. MEN, jeg ble faktisk fornøyd etterhvert, når jeg hadde blitt litt vant me det :) :)

2 kommentarer:

  1. Hei moncia ;) Var innom bloggen din en tur jeg. Synes det car kjempefint med bobb! Kjempesøt blogg også :D Klem Ingvild Ak

    SvarSlett
  2. Heihei :) Tusen takk for det;) har blitt vant med frisyren nå, så d e bra :) hehe..
    Klem =)

    SvarSlett