torsdag 30. oktober 2008

Hahaha:) Vi e sååå søte! Mats har fått seg nye data, med kjempe mange kule ting på. For eksempel dette som vi gjør på bildene :) blogger mer når jeg kommer hjem. Måtte bare få disse bildene utpå:) Var så skjønne...

Mats er verdens beste kjæreste :) Love you baby!

forsettelse:
Ja, Mats har da alstå fått seg ny pc.. Den er så utrolig kul.. Den har innebygd bluetooth på, og det aller kuleste er at etter han har sendt meg noe fra pc'en til mobilen, så spørr pc'en om den kan få bruke min mobil som fjernkontroll, og vet dere hva som skjer da? Jo, jeg kan styr musen på dataen med mobilen min! Herregud så kult! ;) Også er det masse programmer som at han kan gå inn på for eksempel tvnorge.no også se om det begynner noe kult, å hvis han ikke e hjemme da, kan pc'en ta det opp for han slik at han kan se det når han kommer hjem.. Hvor kult ikke det da? :)
Men bildene, ikke sant de var kule? Jeg har noen flere å, men tror vi venter litt med de. Det øverste bildet passet hvertfall veldig godt for tiden. Det er så kaldt at blodet mitt holder på å frosse! For tiden så går jeg med lue (skjønneste luen), langt skjerf, votter og boblejakke. Det er alt for tidelig med vinter nå syns jeg, vi har jo ikke en gang hatt høst? Hvor ble det av høsten egentlig? :/


Jeg xer btw ut som jokeren i Batman filmen på dette bilder ;) hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar