mandag 27. oktober 2008

iPhone

iphone

Jeg ønsker meg desperat en iPhone, og siden jeg snart har bursdag tenkte jeg det var den perfekte måte å få den på.. Men nei. Ingen som vil kjøpe den til meg, enten er det penger ut av vinduet, ellers er den for dyr, eller så har folk allerede kjøpt preseng til meg..

Jeg har bursdag den 7.November for de som lurte :)

Anyways.. Siden jeg ikke kommer til å få den av noen har jeg bestemt meg for å ta saken in my own hands! Jeg skal klare å skaffe meg penger på en eller annen måte. Jeg har jo ikke jobb, så det kan bli en utfordring..

MEN jeg har et videokamera som jeg ALRDI bruker, som jeg da har tenkt å selge.

Sånn ser det ut: Samsung_VPD303i_low samsung-vpd303 Selger det for 3000kr..

Det er et Samsung digital camcorder VP-D303, som det heter.. Så hvis noen som leser denne lille bloggen min er interessert kan de enten gå innpå finn.no, og lese litt i annonsen min der. Eller så kan dere bare ta kontakt med meg her på bloggen. Og siden det er en iPhone jeg vil ha, så kan jeg bytte :) :)

Kameraet er nesten ikke brukt, og det er veldig godt! Jeg har brukt det kanskje 5 ganger, og derfor er det nesten så god som ny;)
Du får med minnekort på 65MB, ekstra batteri, lader, fjernkontroller til kameraet(kan kobles opp til tv), memorystick og kassett.

PLIS KJØP DET NOEN, JEG VIL SÅ GJERNE HA EN IPHONE!! ;D SNILLE SNILLE SNILLE SNILLE MENNESKER :)

2 kommentarer:

  1. Heihei.
    iPhone er egentlig ikke noe stas, er drit lei min som ble kjøpt i sommer så bytter den ut i dag. Så sender jeg den rett i søppelspannet. Sånn er det med den saken.. Du burde virkelig ikke ønske deg iPhone, just saying

    SvarSlett
  2. :) Men det er nå din mening. Jeg må prøve hvertfall :)

    SvarSlett