lørdag 4. oktober 2008

En lørdagskveld

CIMG2619   CIMG2614

 

Nå sitter jeg hjemme i tv-stuen helt aleine.. Ganske trist. Helt aleine med snop og pc foran tv-skjermen, på en lørdagsvkveld.. Har jeg ingen venner?  jo, jeg har det. men har du sett været ute? Ingen som gidder å komme til meg fordi ingen har bil å det betyr at de må gå, men jeg gidder vell egentlig ikke å gå til de uansett, så da blir det sånn.

Mats holder på med bilen sin, og det gidder jeg ikke å være med på. Så jeg bare sitter her. under teppet som jeg trenger noe grusomt siden det er helt forjævlig kaldt inne, på grunn av dritt været ute :(  så mye konsekvenser på grunn av dårlig vær. Men det er Bergen i et nøtteskall. Jeg som trodde det kom til å bli litt koselig med høst, pakke meg inn i de skjønneste klærene og luene, men å forsatt kunne gå med tights i uggs. Der var den drømmen knust, for det er ikke høst, det er vinter. Det gikk fra sommer til vinter!

Skyt meg!

2 kommentarer:

  1. hehe, jeg sitter også inne alene og koser meg med snop og pcen. deilig det også, da. jeg liker regn, så lenge jeg ikke trenger å være ute i det selv :p

    SvarSlett
  2. Ja, deilig det noen ganger :) Men jeg begynner å bli litt lei når jeg har sittet inne siden halv 3 fordi jeg ikke gadd å gjøre noe, fordi at det var så dårlig vær=P ++ nå klarer jeg mest sannsynlig ikke å sove på noen timer på grunn av alt snopet =P hehe..

    SvarSlett