mandag 20. oktober 2008

Get some

 

DA er vi i gang folkens! Monica har herved hatt sin veiledningstime på Sats, og skal da begynne den veldig (!) seriøse treningen ;)!!

På veiledningen snakket vi om hvordan det er lurt å trene, og hvordan jeg skulle få mest ut av de forskjellige apparatene. Vi lagde også et treningsprogram til meg, det er jeg kjempe fornøyd med.. Når jeg har trent før så har jeg liksom bare trent det som faller meg inn der å da, og jeg tar sikkert for lite på noe å for mye på noe. Men NÅ vet jeg hvordan jeg skal trene for å få de resultatene jeg ser etter.. Jeg vil anbefale alle som trener på et treningssenter og få en veiledningstime. Det er veldig mange som enten trener feil eller ikke vet hva de skal gjøre for å få resultatene de vil ha. Og som dere sikkert vet så vet de på Sats hva de snakker om ;) sats

 

Ellers idag.. ELINE kom hjem :D!!  RETT etter veiledningen min, dro jeg til henne! Å vet dere hva?  Jeg fikk verdens beste snop av henne :D aaawe <3 love ju much much!!  MAL_Djungelvrål_100g

 

DJUNGELVRÅL!! :D :D :D Wiiiii! I'm so happy :)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er som trener.. tror jeg trenger litt inspo av deg..:P jeg har dotte (hvordan i alle dager skriver jeg det???? :P) helt i do... hehe.. skal kjøpe meg dirremaskin!!!

    SvarSlett
  2. Hehe :) Trente igår, å i dag har jeg så sykt gangsperr! :P men det er deilig å kjenne at jeg har trent da.. Dirremaskin :P ?? Hva er det for noe? Sånn du fester på magen?? :P

    SvarSlett